27 Ekim 2013 Pazar

GeçmişDönem-Son Hatırlatma Yukumluluk Son Teslim Tarihleri

Devam zorunlulugu olan herkes icin son teslim tarihleri aşağıdadır:
Donem Odevi(Acil Durum Planı) son teslim tarihi: 12 Hafta Cuma günü ders saatine kadar hocaya word olarak e-posta yoluyla teslim edilecektir.
Uygulama: Arasinavlardan sonra Final sinavina kadar her ders yapilacaktir.
Kısasınav:  25.Ekim'de sınıfta ()
Elektronik Kısasınav: EKS buradan yapmayin indirin  kendi bilgisayarinizda yapin bana eposta ile gonderin...: 11. Hafta Cuma gunu(sizlerin talebi üzerine degistirildi)
ÖzelÖdev: 10.hafta(yani vizeden sonraki ikinci hafta(sizlerin talebi üzerine degistirildi)
Bülten: 11.Hafta (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
Afis,Poster: 10.hafta (Afiş-Poster Hazırlama)(sizlerin talebi üzerine degistirildi)
RiskAnalizi:10.hafta (Bonus) (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
BasınBildirisi:10.hafta (Bonus) (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
Acil Durum Yonetcisinin Yemini: 10.hafta (Bonus) (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
Adım adım acil durum yonetimi: 10.hafta (Bonus) (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
Blog:4 Ekimde Başladı (Bonus)
BilgiAvciligi: Basladi(Bonus)
Ek yükümlülükler: 10.hafta (Bonus) (sizlerin talebi üzerine degistirildi)
vizelerden sonraki ilk haftayi 29 kasım 2013 cuma gunu ders tahliye konusunu isledik... Vizelerden sonraki son haftayi 10 Ocak diye biliyorum ama kontrol etmedim..... Buna gorede vizelerden sonra 7 hafta ders islememizgerekiyorki vizelerden sonraki  kalan 7 haftalik mufredati tamamlayabilelim... Ancak henuz üniversitenin egitim takvimini kontrol edemedim. O nedenle tarihler konusunda emin degilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder