16 Aralık 2012 Pazar

GEÇMİŞ DÖNEM- Adim Adim Acil Durum Yönetimi

Asagida adım adım verilen faaliyetler deprem gibi bir afet için sizce uygun sıradamıdır? Grup arkadaslarinizla tartisip sizce uygun sıralamayi yaptiktan sonra sıralama ile ilgili nedenlerinizi, niçin bu şekilde karar verdiğinizi, kendi mantığınızı açıklayınız. Faydalandığınız kaynaklarıda metin içinde belirtiniz. Tabiki bu sıralamayı yaparken acil durum yonetimi ders bilgilerini, mufradatı, kaynakları, sunumları, ders notunu, hocanin anlattıklarını dikkate almalisiniz…
Yanitlarinizi arasınavdan sonraki hafta hocaya e-posta ile gonderiniz. (Cifte Bonus)


ADIM, ADIM ADY
Güvenlik al !
 İç ve dış birimlerle irtibat kur !
ADY’de toplan !
ADY’nin durumunu değerlendir !
 ADY donanımını aktif hale getir. !
 Hızlı ön tespit yap !
Bilgi topla !
Can,mal,çevre hasarını öğren !
Yolları açık tut.
Tahliye et !
 Müdahale et !
 Yaralıları naklet !
 Sağlam olanlarla çalış !
Yemek, su, iaşe sağla !
Elektrik, su, doğal gaz kontrol et !
Durumu değerlendir !
 İşin sürmesi için çalışma başlat !
İşi sürdür !
Ön raporu hazırla !
Ekipleri kontrol et ve brifing ver !
Çevre hasarını değerlendir !
Sonraki 8 saati planla !
Günde iki kez müşterilere bilgi ver !
Belli aralıklarla medyaya bilgi ver !
Onarım ve tadilata başla !
Sonraki 3 -7 günü planla !
Gereken satın almaları yap !
Ayrıntılı değerlendirme yap !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder