11 Eylül 2013 Çarşamba

Geçmiş Dönem-Acil Durum Planı İcerik Örnegi....



Arkadaslar
Acil Durum Planı, içeriğinde örneğin  aşağıdaki bilgilerin olması uygun olur.

ANAPLAN
01-Kapak
02-İçindekiler
03-Giriş (onay, dağıtım, değişiklik, yönerge, yönetim desteği)
04-Genel esaslar (amaç, kapsam, yasal dayanak,tanım, temel ilkeler, yürürlüğe giriş, teklifler, revizyon, yürütme)
05-Durum ve Faraziyeler (tehlikeler, olasılık ve etkileri, etkilenecek alanlar, hasar görebilir kritik alanlar, nüfus, özel nüfus, kurumlar arası ilişkiler, haritalar, senaryolar)
06-Operasyon Kavramı(yerel, merkezi mülki makam sorumlulukları, planın ne zaman aktive edileceği, ne zaman sona ereceği, alarm seviyeleri, temel adımlar, olay öncesi-sırası-sonrası adımlar, yardım için gereken evraklar)
07-Organizasyon,Görev,Sorumluluklar (genel sorumluluk alanı, ortak sorumluluklar)
08-Yönetim & Lojistik (ihtiyaç duyulan kaynaklar, kaynakların mevcudiyeti, antlaşmalar, kurum içi ve kurum dışı müdahale personeli sorumlulukları, kaynak yönetimi)
09-Plan Geliştirme & Tadilatı (planlama sürecinin anlatımı, planlamaya katılanların isimleri, gözden geçirme ve değiştirme ajandası)
10-Yasal Sorumluluklar & Kaynaklar
11-EKLER  (yönetim kontrol eki - haberleşme eki - uyarı alarm eki - tahliye eki - toplu bakım eki - sağlık ve tıbbi bakım eki – kaynak yönetimi – hasar analizi – arama kurtarma – acil durum servisleri – hava kara deniz operasyonları )
12- UYGULAMA EMİRLERİ
(standart operasyon prosedürleri, görev tanımları – kontrol listeleri – bilgi kartları – formlar -haritalar)

Yada aşağıdaki örnek....
Bahsettigim ornek plan icin linki tiklayiniz.:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder